Üstad steam üzerinden oyunu indirdik arkadaşlarla, windows onların ki. Bende mac var. Şimdi dediğin gibi kuruyoruz, start new server > dedicated: internet yapıyoruz console ekranı çıkıyor yine iw3mp den girmeyi deniyoruz olmuyor. Ayrıca ben mac kullanıcısı olarak online server'a giremiyorum hiçbir şekilde. Çoğu zaman oyundan atıyor ve restart atıyor macbook kendi kendine. 10.14.6 MacOs Mojave kullanıyorum. Yorumları okudum ama çözüm bulamadım. Ayrıca bilgiler de eski olduğu için sormak istedim. Mac için kronik bir soruna mı dönüştü bu oyun yoksa bir yolu var mıdır online oynamanın? İlave olarak internet server kurulumunu nasıl yapabiliriz?
Şimdiden teşekkürler
