Call of Duty 2 eXtreme+ Mod El Kitabı Manual

Call of Duty 2 eXtreme+ Mod El Kitabı Manual
eXtreme+ MOD Manual - El Kitabı PDF Versiyonu İçin Tıklayınız
Call of Duty 2 Quick Setup Guide eXtreme+ v2.7
Call of Duty 2 eXtreme+ Mod, Astoroth ve The eXtreme+ Support Crew tarafından yapılmıştır. Call of Duty 2 oyununun 10 Ekim 2005'de çıkmasıyla birlikte 13 Ekim 2005'den itibaren eXtreme+ modifikasyonuna başlanmıştır. En son versiyon (v.2.7) ise bir çok düzeltmeleri, eklentileri ve Call of Duty 4 : Modern Warfare oyunundan esinlenilerek ilave edilen gunship, sentrygun gibi silahları içerecek şekilde Haziran 2011'de yayınlanmıştır.
Call of Duty Türkiye yazılı ve ortasında ayyıldız bulunan pusula, CoDTürkiye Klan logosu, optional paketlerin dahil edilmesi, diğer server konfigirasyon ayarları ve bu el kitabının yazımı Veteran Soldier tarafından yapılmıştır. Bu el kitabının başkaları tarafından yayınlanması kaynak gösterilmesi şartıyla serbesttir.
Adı üzerinde 😀 eXtreme+ Mod aksiyon doludur ve oyucular tarafından oldukça beğenilmektedir. Özel silahlar ve perkler hakkındaki bilgileri ve mod içinden ekran görüntülerini konunun devamında bulabilirsiniz.
SentryGun : Bu silahı; SentryGun Ready mesajını aldıktan sonra, SentryGun'ın bir başkasının kullanımında olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için shift tuşunu devamlı suretle basılı tutmak gerekir, bu sırada ekranda etkinleştirme penceresi çıkacaktır. Kendi başına karşı takım elemanlarını hedef alır. Haritada etkin kalma süresi 60 saniyeye ayarlanmıştır.
Helikopter : Bu silahı; Helicopter Ready mesajını aldıktan sonra, helicopterin bir başkasının kullanımında olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için shift tuşunu devamlı suretle basılı tutmak gerekir, bu sırada ekranda etkinleştirme penceresi çıkacaktır. Helikoptere uçakta olduğu gibi binilmez, kendi başına karşı takım elemanlarını hedef alır. Haritada etkin kalma süresi 60 saniyeye ayarlanmıştır. Karşı takım elemanları helikopteri hedef alıp ateş ettiklerinde düşürebilirler. Helikopterin hasar durumunu ateş ettiğiniz sırada ekranın sağ üst tarafında bulunan yeşil çubuktan izleyebilirsiniz.
Gunship (Uçak) : Bu silahı; Gunship Ready mesajı aldıktan sonra, uçağın bir başkası tarafından kullanılıyor olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için B tuşuna basılır ve akabinde F tuşuna basılarak uçağa çıkılır. Sol tık ile ateş edebilir F tuşu ile 25 mm., 40 mm. ve 105 mm. silahlarını peşpeşe seçebilirsiniz. Uçakta iken 10 kill yapmanız durumunda nuke etkinleşir, yine F tuşu ile nukeyi seçer ve hedefi işaretleyip ateş ettiğinizde o bölgede bulunan tüm karşı takım elemanlarını yok edersiniz. Haritada etkin kalma süresi 60 saniyeye ayarlanmıştır.
Yukarıda sayılan silahlar belirli bir rank/rütbe gerektirir. Ancak zaman zaman oyuncuların rank gerektirmeksizin test amacıyla kullanmaları için test sürüşüne/kullanımına açılmaktadır. Test kullanımı için halihazırda ayarlı olan aşağıdaki süreler boyunca canlı kalmak gerekmektedir.
SentryGun : 60 sn.
Helikopter : 90 sn.
Gunship (Uçak) : 120 sn.
Mortar Strikes : Bu silahı; Mortar ikonu hazir olduktan sonra, mortarın bir başkası tarafından kullanılıyor olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için B tuşuna basılırak dürbün açılır, ateş altına alınacak hedef bölgesine bakılarak F tuşuna basılır. Vurulmamanız şartıyla kısa bir bekleme süresi sonunda mortar atışı başlar.
Artillery : Bu silahı; Artillery ikonu hazir olduktan sonra, Artillery'nin bir başkası tarafından kullanılıyor olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için B tuşuna basılırak dürbün açılır, ateş altına alınacak hedef bölgesine bakılarak F tuşuna basılır. Vurulmamanız şartıyla kısa bir bekleme süresi sonunda Artillery atışı başlar.
Airstrikes : Bu silahı; Airstrikes ikonu hazir olduktan sonra, Airstrikes'ın bir başkası tarafından kullanılıyor olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için B tuşuna basılırak dürbün açılır, ateş altına alınacak hedef bölgesine bakılarak F tuşuna basılır. Vurulmamanız şartıyla kısa bir bekleme süresi sonunda Airstrikes atışı başlar.
Napalm Airstrikes : Napalm ikonu hazir olduktan sonra, Napalm Airstrikes'ın bir başkası tarafından kullanılıyor olmaması ve siz kullanana kadar vurulmamanız şartıyla kullanabilirsiniz. Etkin hale getirmek için B tuşuna basılırak dürbün açılır, ateş altına alınacak hedef bölgesine bakılarak F tuşuna basılır. Vurulmamanız şartıyla kısa bir bekleme süresi sonunda Napalm Airstrikes atışı başlar.
Medic : Medic kitleri ile F tuşuna basarak kendinize ve takım arkadaşlarınıza ilk yardım yapabilirsiniz.
Cephane Sandıkları : Her takım için iki cephane sandığı belirli süreler dahilinde haritada bulunur. Kaybolduktan bir müddet sonra tekrar uçaklar vasıtası ile paraşütle atılarak tazelenirler. Cephane sandıklarından F tuşu ile cephane ikmali yapabilirsiniz.
Hava Akınları : Belirlenen bir süre dahilinde bir veya birkaç uçak tarafından haritanın rastgele bir bölümü bombalanır. Bombalama öncesi alarm çalar, kapalı bir alana saklanmanız tavsiye edilir 😀
Botlar : Modun bir diğer özelliği de BOT'lardır. İstenilen sayıda takımlara dağıtılabildiği gibi spectatöre de bot konabilir. Botlu oynama map rotation desteklemediğinden sadece bir harita oynamak zorundadır. Yeni versiyonda scorlimit/timelimit getirilmiş ve belirlenen bir süre ya da skor dahilinde haritanın tazelenmesi sağlanmıştır. Harita tazelendiğinde skorlar sıfırlanır, botlar admin tarafından oyuna verilene kadar spectator'de beklerler. Maalesef botlu oynamak zaman zaman server çökmelerine neden olabilmektedir, ancak serverin tanıtımı ve acemi oyuncuların mod becerisini geliştirmek için idealdir.
Landmine (Kara mayını) : Kara mayınlarını F tusunu basılı tutarak kurabilirsiniz. Kurmak için bir adedi yeterlidir. Ancak oyuncu spawn noktalarına kurulamaz.
Tripwire (Tökez telli bubi tuzağı) : En az iki adet bombanız varsa shift tuşuna basılarak beklenir ve iki adet bomba resmi ortaya çıkınca tekrar shift tuşunu basılı tutarak tripwire kurabilirsiniz. Ancak oyuncu spawn noktalarına kurulamaz.
Defense Bubbles (Savunma Balonları) : Oyuncunun kendisini ya da takımını savunma ya da saldırı anında korumak için kullanılabilen, kendi eksen etrafında sürekli olarak dönen, kırmızı renkte ve balon şeklinde bir perktir. Dışarıdan içeriye ya da içeriden dışarıya ateş edildiğinde kurşun geçirmezdir. Ancak oyuncu dışarı çıkıp ateş eder ve tekrar içeri girerek korunma sağlar. Shift tuşu ile etkin hale getirilir. Haritada etkin kalma süresi 30 saniyeye ayarlanmıştır. Değişik süre ve ebatlara ayarlanabilir. Süresi bittiğinde patlar ve ortaya su kabarcıkları çıkar.
NOT : Güncelleme devam edecektir.
About eXtreme+ :
The eXtreme mod is created by Wizard220. Back in the Call of Duty United Offensive days, he handed eXtreme over to Astoroth, who modified the mod to run on CoD2. The game was released October 10th 2005 and the first eXtreme+ modification was born October 13th 2005. The “+” indicated the beginning of a new exciting era. eXtreme+ for CoD2 however is alive and kicking. The eXtreme+ Support Crew and a very loyal users group are making the mod better and more exciting with every single release. We hope you enjoy playing it as much as we enjoy making and maintaining it.
Features :
An extensive but still incomplete list of exiting features in eXtreme+:
• Ambient artillery, flares, mortars and planes
• Ammo crates (optional parachute drop)
• Ammo load-out configuration
• Announcement sounds
• Anti-camping system
• Bleeding (+ bleeding messages)
• Blood pools. Blood/bullet holes on screen
• Change gravity and speed
• Clan voting options
• Cold breath
• Colored smoke grenades
• Command monitor
• Damage modifiers
• Disable damage feedback
• Disable death, nade and stance icons
• Disable grenade and weapon drops
• Disable health regeneration
• Disable minefields
• Disable objective points
• Disable pistols
• Disable stock map FX
• Disable or force crosshair
• Disable or force crosshair enemy color
• End-game map vote (up to 50 maps)
• Enemy weapon usage
• Exploit prevention by client side vars
• Extended obituary messages
• Female Model (Diana)
• Forced auto assign
• G43 Sniper
• Grenade warning
• Gunship (25mm, 40mm, 105mm, nuke)
• Health bar & health packs
• Heavy flag, mobile mg’s and panzers
• Helmet popping
• In-game statistics board
• In-game player stats dashboard
• Inactivity kick (players and/or spectators)
• In-game map vote (up to 160 maps)
• Knives (throwable)
• Laser dot
• Live stats
• Map rotation error correction
• Map voting
• Mobile 30cal & mg42
• Movie mode
• Mustard Gas grenades
• Napalm grenades
• Pain and death sounds
• Panzerschrecks
• Parachutes
• Perks (quick messages specialty shop)
• Player model limiter
• Player based and random map rotation
• Rank system with rank icons
• Remove bodies and sink bodies
• Rotating MOTD
• RCON tool
• Selectable secondary weapon
• Server redirection with clan priority
• Server messages
• Server/Clan logo text and picture
• Spawn protection
• Spectate, death and end-game music
• Sprinting
• Taunts
• Team kill detection with punishments
• Tracers
• Tripwires, frag and smoke grenades
• Turret abuse system. Turret disabling
• Unfixed Turrets (mobile MG’s)
• Unknown Soldier/Duplicate name handling
• Weapon class, drop, and limiting
• Weather effects (rain and snow)
• Welcome messages (+ clan specific)
• WMD control (+ related rank settings)
Credits :
DevelopmentofeXtreme+
Wizard220 (original idea and development).
Astoroth (further development; retired).
Wildcard aka Marc (further development; now WW2X/ACE developer).
eXtreme+ Support Crew (current development).
DRMConversion(DvarReplacementModuleforCOD2)
La Truffe
Additional credits: Amwhere (method to read a file). Ravir (original cvardef function).
Bind-menufortheSR/LRRiflesSwitcher
KillTheEnemy
Coldbreath:
Based on forum posts by French Daddy and [MW]gitman.
Coloredsmokegrenades:
Dale.
Disablingofgrenadeicons:
bullet-worm.
Dropweapononarm/handhit:
Merciless but probably origins from Poolmaster’s Realism Mod .
Duplicatenamecheck:
Trydis. Reworked by PatmanSan.
EndingmapthroughCommandMonitor:
Chilly.
EndofMapVoting:
NC-17 (codam, powerserver).
Reworked by wizard220.
Completely reworked by PatmanSan.
Flamethrower:
Merceless MatadoR (single-player).
Multi-player conversion by PatmanSan.
Forcingexploitabledvars,quickcompasspingfading:
Ideas taken from Powerserver.
Fal
lldamagemodifiers:
Dorian and Jazz.
FPSmodificationframework(sv_fpscompatibility):
Bullet-worm’s PAM.
GametypeCTFB(CapturetheFlagBack):
Quick Setup Guide
Matthias from Admiral Mod.
Ported over to eXtreme by La Truffe.
GametypeDOM(Domination)v3:
Matthias.
Converted from Admiral Mod by Nedgerblansky, OddBall, and Tally.
Ported over to eXtreme+ by Wildcard aka Marc.
GametypeESD(EnhancedS&D)
Scripted by Nedgerblansky.
Edited with new features and ported over to eXtreme+ mod by Tally (16/5/2007)
GametypeHM(Hitman)
Original: Ravir's "Assassin" game type for COD and UO.
Revised from Assassin by Artful_Dodger's "Espionage Agent" game type for COD and UO.
COD2 1.3 version: Tally. Ported over Artful_Dodger's ESP game type and added extra
features, and changed scoring and re-spawning patterns.
GametypeHTF(HoldtheFlag):
Bell.
Ported over to eXtreme+ by Astoroth and Wildcard aka Marc.
GametypeIHTF(IndividualHoldTheFlag)1.2:
La Truffe.
GametypeLIB
[ID]HW.
Ported over to eXtreme+ by {PST}*Joker.
GametypeLMS(LastManStanding):
Bell.
Ported over to eXtreme+ by Wildcard aka Marc.
GametypeLTS(LastTeamStanding):
Bell.
Ported over to extreme+ by Wildcard aka Marc.
GametypeONS(Onslaught):
OddBall.
Ported over to eXtreme+ by Wildcard aka Marc.
GametypeRBCTF(RoundbasedCapturetheFlag)
Tally.
GametypeRBCNQ(RoundbasedConquest)
Tally.
GametypeTKOTH(Te***ingoftheHil
ll)
Original game type by (assistance from Gadjex).
Ported over to eXtreme+ by {PST}*Joker.
GametypeVIP(VeryImportantPerson):
La Truffe.
Gasandfirenades:
Merciless Mod.
Ported over to WW2X by Wildcard aka Marc.
Clean-up and improvements for eXtreme+ by PatmanSan.
Graphics(backdrops,logos,sigs,etc.):
Paulo88.
Healthregenerationmodifications:
Wanna Ganoush
In-GameMapVoting:
AWE.
Ported over to WW2X by Wildcard aka Marc.
Ported over to eXtreme+ by PatmanSan.
InvisibleSpawnProtection:
{ASP}SniperOne.
Improvements for eXtreme+ by PatmanSan.
Knife mod:
Model and original standalone weapon code by SevenSniff.
Enhanced and made throwable for WW2X by Wildcard aka Marc.
New code for eXtreme+ by Tnic.
Release 2.3+: new knife model by SevenSniff.
Landmines:
bullet-worm.
Ported over to eXtreme+ by {PST}*Joker.
Reworked by PatmanSan.
LongRangeRifles:
Special thanks to KillTheEnemy
LongRangeRifles Hitloc:
{ASP}SniperOne.
Improvements for eXtreme+ by PatmanSan.
MemphisBomberModel:
{PST}Shanesaw
ModernWeapons:
GForce mod for CoD2.
Dragunov and AK74 by Ethan.
Additional modern weapons provided by EXE.
Heavily modified and extended by Gixxer and PatmanSan.
RCONmenu:
PatmanSan.
SatchelCharges:
Xmodels by xxWhiZZlExx and Mrs.
ServerRedirection:
Basic idea by ?
Completely reworked by PatmanSan.
Sprintandsomeotherfeatures:
Bell
Taunts:
Aka Bjuster’s Taunts by -={AA}=-Bjusterbaarlik.
Unknown Soldierhandling:
eXtreme+ Support Crew.
Reworked by PatmanSan.
WeaponsonBack:
SevenSniff.
Modified for eXtreme+ by PatmanSan.
Windows/Linuxcompatibilityscripts:
Nedgerblansky.
The rest:
The eXtreme+ Support Crew.
… and all people whose names were lost in space.
Copyright © 2011

Bir yandan test çalışmaları devam etmekte olan Call of Duty 2 eXtreme serverimiz hizmete girmiştir. Son versiyon olan v.2.9 eXtreme server botlu olarak oldukça eğlenceli, bizzat denedim 🙂 herkesi serverimize bekleriz. Daha önceki versiyonlarında bulunan Gunship, Sentry Gun, Helicopter vb. ekstra silah ve perklerin yanısıra Call of Duty 2 eXtreme Mod v.2.9'da Quadrotor Sentry Guard, Guided Missile Launcher, Flak Anti-Aircraft, Monkey Bomb ve Unmanned Ground Vehicle vb. yeni silah perkler de mevcut. Video ve gameplay ekran görüntülerini aşağıda bulabileceğiniz CoD2 eXtreme Mod serverle ilgili görüşlerinizi ve önerilerinizi bu başlıktan bildirebilirsiniz. Oynarken ihtiyaç duyabileceğiniz kullanım bilgi ve diğer eXtreme mod özelliklerini yukarıdan inceleyebilirsiniz.

abi eline emeğine sağlık herşey çok güze fakat pompalı kullanıyorum ama silah serbest tutuşta etkisiz illa nişan almak gerekiyor bu seferde hareket kabiliyeti çok kısıtlanıyor . . . neden pompalı ve diğer silahlar serbest tutuşta bu kadar etkisiz ?

abi eline emeğine sağlık herşey çok güze fakat pompalı kullanıyorum ama silah serbest tutuşta etkisiz illa nişan almak gerekiyor bu seferde hareket kabiliyeti çok kısıtlanıyor . . . neden pompalı ve diğer silahlar serbest tutuşta bu kadar etkisiz ?
Evet farkettim, bazı anlarda ateş ettiğinde botlar vurulmuyor, bu sefer dip atmak zorunda kalıyorum ben de 😀 Bu olay, CoD2 Extreme modun bir açığı ya da o şekilde ayrlanmış olmalı.
Silah hasar verme ayarlarını da inceledim, cfg üzerinden hepsi default olarak %100 olarak ayarlanmış durumda. Aşağıdaki ayarlardan, arzu edilen silahların etki gücü (weapon damage) artırılınca sorun belki giderilebilir diye tahmin ediyorum.
Test amacıyla shotgun'un weapon değerini damage %100 yerine %150 olarak ayarladım şimdi, kontrol edip inceleyelim. set shotgun_mp "1, 0, 6, 60, 150"
//*********************************************
// CoD2 Extreme Mod Weapons Control
//******************************************
// allow
// Defines if this weapon will be available.
// 0 = disabled, 1 = enabled
// limit
// Defines limited availability of a weapon.
// 0 = unlimited, 1 - 128 = limit
// See Weapons Limiter section for global switch.
// Ensure you leave enough weapons for the number of slots your server holds.
// init clip
// Defines the size of the FIRST clip.
// Subsequent reloads will use clipSize from weapon file.
// Default values match clipSize in weapon file. Assign less or equal.
// ammo reserve
// Defines ammo reserve limit.
// Default values match startAmmo in weapon file. Assign less or equal.
// See Max Ammo section for more information.
// weapon damage
// Defines damage applied for each hit.
// Value is percentage, i.e. 120 = 120% of normal weapon damage.
// See Weapons Damage Modifiers section for global switch.
//******************************************
// WARNING: DO NOT BREAK FORMAT!
//******************************************
//******************************************
// CLASSIC init ammo weapon
// weapon allow limit clip reserve damage
//*********************************************
set bar_mp "1, 0, 20, 120, 100"
set bren_mp "1, 0, 30, 180, 100"
set dp28_mp "1, 0, 47, 188, 100"
set enfield_mp "1, 0, 10, 60, 100"
set enfield_scope_mp "1, 0, 5, 60, 100"
set flamethrower_allies "1, 0, 100, 200, 100"
set flamethrower_axis "1, 0, 100, 200, 100"
set g43_mp "1, 0, 10, 100, 100"
set g43_sniper "1, 0, 10, 100, 100"
set greasegun_mp "1, 0, 32, 192, 100"
set kar98k_mp "1, 0, 10, 60, 100"
set kar98k_sniper_mp "1, 0, 20, 60, 100"
set m1carbine_mp "1, 0, 15, 90, 100"
set m1garand_mp "1, 0, 8, 96, 100"
set mosin_nagant_mp "1, 0, 10, 60, 100"
set mosin_nagant_sniper_mp "1, 0, 5, 60, 100"
set mp40_mp "1, 0, 32, 192, 100"
set mp44_mp "1, 0, 30, 180, 100"
set panzerfaust_mp "1, 0, 1, 10, 100"
set panzerschreck_allies "1, 0, 1, 10, 100"
set panzerschreck_mp "1, 0, 1, 10, 100"
set pps42_mp "1, 0, 35, 210, 100"
set ppsh_mp "1, 0, 71, 213, 100"
set shotgun_mp "1, 0, 6, 60, 100"
set springfield_mp "1, 0, 5, 60, 100"
set springfield_noscope_mp "1, 0, 5, 60, 100"
set sten_mp "1, 0, 32, 192, 100"
set svt40_mp "1, 0, 10, 100, 100"
set thompson_mp "1, 0, 30, 180, 100"

aynı sorun devam ediyor abi 🙁

Call of Duty 2 server redirect ayarlarımızda herhangi bir sorun görünmemekle birlikte bazı oyuncularımız CoD2 eXtreme server mod dosyasını indirmekte sorunla karşılaştıklarını belirtiyorlar. Bağlantıdaki Call of Duty 2 CoDTurkiye eXtreme Mod v.1 (59 Mb.) dosyasını indirip extremev29 klasörü içerisinde CoD2 oyun yoluna attıklarında servere giriş yapabilirler, iyi oyunlar 🙂

Call of Duty 2 eXtreme servere MTL Pirates Day haritası yüklenmiştir. Call of Duty 2 redirect download sorunu yaşayan oyuncular Mtl Pirates Day Map bağlantısından indirebilirler.

merhaba,extreme modda silah bomba aid kit gibi malzeme kutusu bırakan uçakları nasıl kaldırabiliriz?

Call of Duty 2 eXtreme MOD serverinizdeki uçaklardan atılan cephane sandıkları ile ilgili ayarları weaponcontrol.cfg dosyasındaki ammo crates (Satır: ~ 900) bölümünden yapabilirsiniz.
Uçaktan paraşütle atılan cephane sandıklarını tamamıyle kaldırmak/iptal etmek için set ex_amc_perteam "0" olarak değiştirip serverinizi yeniden başlatınız.
./scriptdata/weaponcontrol.cfg // ammo crates set ex_amc_perteam "0"
merhaba,extreme modda silah bomba aid kit gibi malzeme kutusu bırakan uçakları nasıl kaldırabiliriz?

Çok yardımcı oldunuz Teşekkür ederim

Rica ederim, başka bir sorunla karşılaşırsanız bu moddaki kurulum/ayar tecrübemden hatırladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. CoD2 eXtreme sunucunuzdaki oyunculara bu sayfanın bağlantısını yararlanmaları maksadıyla sunucu/sosyal/web mecralarınzda tanıtırsanız memnun oluruz. Teşekkürler, iyi oyunlar.
Çok yardımcı oldunuz Teşekkür ederim

Call ol Duty 2 oyun modları tüm herkesin yararlanması için gerekli mod vs cfg vs mesela bana Cod2 extreme mod lazim suan seviyorum modu hos bu konuda yardim paylaşim yapicak yetkiliden veya duyarlı kişilerden mod kunusunda yardim istiyorum extreme mod lazim acil.
Ben de extreme servere sahibim server normal yarlarını kullanıyorum server no camp ayarlarını saglayabilirimisiniz kod olarak rica etsem ve gerekli cfg ve ayarları Rang system ayarlarını acmak istiyorum rübleli system yani ve cfglerine ihtiyacim var.

eXtreme serverdeki hareketsiz/nocamp oyuncu ayarlarını ./scriptdata/playercontrol.cfg dosyasındaki ''Handle inactive players'' bölümünden yapabilirsiniz.
set ex_inactive_plyr_time komutu ile izin verilen sürenin üzerinde hareketsiz kalan oyuncuların, set ex_inactive_plyr komutunu "1" olarak ayarlayarak otomatik olarak spectators'a taşınmalarını sağlayabilirsiniz.
Sunucunuzun dolu ve slotlarının yetmeyeceğini düşünüyorsanız set ex_inactive_spec ayarını "1" yaparak Spectators'daki bekleyen (örn.: 120 sn.) oyuncuların sunucudan atılmalarını sağlayabilirsiniz.
// Handle inactive players set ex_inactive_plyr "1" set ex_inactive_plyr_time "60" set ex_inactive_dead "1" set ex_inactive_spec "1" set ex_inactive_spec_time "120"
CoD2 eXtreme serverin Rank ayarları ise ./scriptdata/ranksystem.cfg içindeki komutlarla yapılıyor. set ex_ranksystem komutunu "1" olarak ayarladığınızda etkinleşir. Diğer ayarları ise serverinizde olmasını istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.
set ex_ranksystem "1"
Call ol Duty 2 oyun modları tüm herkesin yararlanması için gerekli mod vs cfg vs mesela bana Cod2 extreme mod lazim suan seviyorum modu hos bu konuda yardim paylaşim yapicak yetkiliden veya duyarlı kişilerden mod kunusunda yardim istiyorum extreme mod lazim acil
Ben de extreme servere sahibim server normal yarlarını kullanıyorum server no camp ayarlarını saglayabilirimisiniz kod olarak rica etsem ve gerekli cfg ve ayarları Rang system ayarlarını acmak istiyorum rübleli system yani ve cfglerine ihtiyacim var.

mrhb cfgden mi ayar yok yoksa benmi ayarlayamadim bilinmez Call of Duty 2 extreme modda oyuncular görünmez halde napmak lazim görünmeleri için bir birlerine yardimci olabilirmisiniz bu konuda şimdiden teşekkürler.
Halihazırda elinizde güzel rank ve mortar vs güzel cfgler varsa ayarlar varsa atabilirmisiniz, teşekkürler.

Oyuncular görünmüyor demekten kasdınız botlar herhalde. CoD2 eXtreme mod bot ayarlarını serversettings.cfg içindeki aşağıdaki en son ayarlarımızdaki şekilde yapıp botları etkinleştirebilirsiniz. Modun optional dosyaları arasında bulunan mbots dosyasını ana mod dosyasına import ettiğinizi varsayıyorum.
En son sunucumuzda bulunan ve uzun çalışmaların sonunda stabil hale gelen Call of Duty 2 eXtreme Mod ranksystem.cfg dosya içeriğinin tamamını da aşağıya ekledim. Kendi isteğinize göre düzenleyebilirsiniz.
18 tane cfg dosyasını incelemek zaman alıyor. Bu yüzden başka bir sorunuz olursa detaylı olarak belirtebilirseniz yardımcı olmaya çalışayım. Mortar meselesini anlayamadım mesela, bombardıman/ambiance vb. bir kaç mortar ayarı olacaktı yanlış hatırlamıyorsam.
Call of Duty 2 eXtreme Mod serversettings.cfg Satır/Line: 259 // eXtreme+ AI bots (based on MBot) // WARNING: DO NOT ENABLE BEFORE YOU HAVE DOWNLOADED AND INTEGRATED // THE OPTIONAL MBOT MOD! // Main switch to enable MeatBots // 0 = disable (default) // 1 = enable // set ex_mbot "1" //Bot // Number of Allies mbots to add // min = 0, max = 32 (default 5) // set ex_mbot_allies "6" // // Number of Axis mbots to add // min = 0, max = 32 (default 5) // set ex_mbot_axis "6" // // Number of Spectator mbots to add // min = 0, max = 32 (default 0) // set ex_mbot_spec "2" // Skill level of mbots // min = 0, max = 10 (default 5) // set ex_mbot_skill "4" // // Running speed of mbots // min = 50, max = 220 (default 180) // set ex_mbot_speed "180" // // Max distance at which mbots can spot enemy // min = 100, max = 9999 (default 1000) //set ex_mbot_maxdist "1000" // Angle at which mbots can spot enemy // min = 90, max = 180 (default 120) //set ex_mbot_viewangle "120" // Restart map after x minutes (replacement for scr_timelimit) // 0 = disabled (default) // min = 30, max = 9999 // set ex_mbot_timelimit "0" // "30" yerine "0" yapıldı. 09.05.2012 // Restart map after x points (replacement for scr_scorelimit) // 0 = disabled // min = 10, max = 99999 (default 10000) // set ex_mbot_scorelimit "99999" // "750" yerine "99999" yapıldı. 10.05.2012
Call of Duty 2 eXtreme Mod ranksystem.cfg Tamamı/All // Call of Duty 2 - eXtreme+ modification // author : Astoroth and the eXtreme+ Support Crew // website : - // mod : eXtreme+ // version : 2.7 // update : june 2011 // Rank system Overview // American // Private, Corporal, Sergeant, Lieutenant, Captain, Major, Colonel, and General // British // Private, Corporal, Sergeant, Lieutenant, Captain, Major, Colonel, and General // Russian // Soldat, Kapral, Podpraporshchik, Leytenant, Kapitan, Mayor, Polkovnik, and General-Poruchik // German // Grenadier, Unteroffizier, Unterfeldwebel, Leutnant, Hauptmann, Major, Oberst, and General // Rank system // 8 ranks for each nationality! // As you progress through the ranks, you are awarded additional ammo, and granted // extra abilities....e.g. Mortar strikes, Artillery strikes and Airstrikes! // 0 = disable (default) // 1 = enable // set ex_ranksystem "1" // // hud display of your rank -- adds to gamestate // 0 = disable // 1 = enable: chevron only (default) // 2 = enable: chevron and text // set ex_rankhud "2" // // rank announce - turns the promotion/demotion announcement on or off // 0 = disable // 1 = enable (default). // set ex_rank_announce "0" //"0" Yapıldı. 19.10.2011 Ekran kirliliği yapıyor. // rank setup // 0 = rank up based on score (including bonus points) (default) // 1 = rank up and down based on kills and deaths (including special points) // 2 = same as 1, but including bonus points // set ex_rank_score "0" //"0" yapıldı. 24.10.2011 // add grenades and landmines on rank promotion // If enabled, the new nades and landmines are added to the ones the player // already has. If disabled, it takes away all nades and landmines, and gives // new ones based on the rank, losing the ones he picked up // 0 = disable // 1 = enable (default) // set ex_rank_promote_nades "1" // remove grenades and landmines on rank demotion // If enabled, it removes all grenades and landmines above the amount allowed // for the new rank. If disabled, the player can keep what he has // 0 = disable // 1 = enable (default) //set ex_rank_demote_nades "1" // rank status icons // The game engine only allows 8 status icons (the icons in front of your name // on the "tab" scoreboard). The ranksystem uses all of them, which disables // the other status icons (connecting, dead, gunship and ready-up or gametype // specific status icons like flag carrier, lib, vip and hitman roles). // Here you can set how ranksystem status icons are handled // 0 = always disabled // 1 = always enabled // 2 = enable, unless a game type requires status icons (default) // 3 = enable, unless a game type or feature requires status icons // set ex_rank_statusicons "2" // // Rank system - Points to achieve ranks // Players start at rank 0! // set ex_rank_points_1 "10" // Default "5" // set ex_rank_points_2 "20" // Default "10" // set ex_rank_points_3 "30" // Default "15" // set ex_rank_points_4 "40" // Default "20" // set ex_rank_points_5 "50" // Default "25" // set ex_rank_points_6 "60" // Default "30" // set ex_rank_points_7 "70" // Default "35" // Suggested rank points for CNQ - the higher you set obj and bonus player // points, the higher you will need to set these set ex_rank_points_1_cnq "10" set ex_rank_points_2_cnq "20" set ex_rank_points_3_cnq "30" set ex_rank_points_4_cnq "40" set ex_rank_points_5_cnq "50" set ex_rank_points_6_cnq "60" set ex_rank_points_7_cnq "70" // Rank system - Primary and Secondary Gun Clips (min 0 - max 12) // how many for each rank? (NB: one clip already loaded). // The rank system uses the default stock ammo loadouts. The clip numbers you add // here are ammo in addition of that loadout. // WARNING: you might need the maxammo mod to go beyond the stock ammo reserve! // set ex_rank_gunclips_0 "6" //(default 2) // Azaltınca örneğin 2 yapınca sniperlere 10+20 mermi veriyor. 6 yapıldı 14.07.2011 // set ex_rank_gunclips_1 "6" //(default 4) // // set ex_rank_gunclips_2 "6" //(default 6) // // set ex_rank_gunclips_3 "8" //(default 8) // // set ex_rank_gunclips_4 "10" //(default 10) // // set ex_rank_gunclips_5 "12" //(default 12) // // set ex_rank_gunclips_6 "12" //(default 12) // // set ex_rank_gunclips_7 "12" //(default 12) // // Rank system - Pistol Clips (min 0 - max 12) // how many for each rank? (NB: one clip already loaded) // The rank system uses the default stock ammo loadouts. The clip numbers you add // here are ammo in addition of that loadout. // WARNING: you might need the maxammo mod to go beyond the stock ammo reserve! set ex_rank_pistolclips_0 "2" set ex_rank_pistolclips_1 "4" set ex_rank_pistolclips_2 "6" set ex_rank_pistolclips_3 "8" set ex_rank_pistolclips_4 "10" set ex_rank_pistolclips_5 "12" set ex_rank_pistolclips_6 "12" set ex_rank_pistolclips_7 "12" // Rank system - Frag Grenades (min 0 - max 9) // To link the grenade loadout to the ranksystem, check out ex_frag_loadout // in weaponcontrol.cfg. It should be set to 1. // set ex_rank_grenades_0 "1" //xxx (default 1) // set ex_rank_grenades_1 "1" //xxx (default 1) // set ex_rank_grenades_2 "1" //xxx (default 1) // set ex_rank_grenades_3 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_grenades_4 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_grenades_5 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_grenades_6 "1" //xxx (default 3) // set ex_rank_grenades_7 "1" //xxx (default 3) // Rank system - Smoke Grenades (min 0 - max 9) // To link the smoke loadout to the ranksystem, check out ex_smoke_loadout // in weaponcontrol.cfg. It should be set to 1. set ex_rank_smoke_0 "1" set ex_rank_smoke_1 "1" set ex_rank_smoke_2 "1" set ex_rank_smoke_3 "1" set ex_rank_smoke_4 "1" set ex_rank_smoke_5 "1" set ex_rank_smoke_6 "1" set ex_rank_smoke_7 "1" // Rank system - Landmines (min 0 - max 9) // To link the landmine loadout to the ranksystem, check out ex_landmines_loadout // in weaponcontrol.cfg. It should be set to 1. // set ex_rank_landmines_0 "0" //xxx (default 0) // set ex_rank_landmines_1 "1" //xxx (default 1) // set ex_rank_landmines_2 "1" //xxx (default 1) // set ex_rank_landmines_3 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_landmines_4 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_landmines_5 "1" //xxx (default 2) // set ex_rank_landmines_6 "1" //xxx (default 3) // set ex_rank_landmines_7 "1" //xxx (default 3) // Rank system - First Aid (Medi Kits) (min 0 - max 9) // This will override the ex_firstaid_kits setting in healthcontrol.cfg // if the rank system is enabled. set ex_rank_firstaid_0 "2" //Acemilere extra pansuman :) set ex_rank_firstaid_1 "1" set ex_rank_firstaid_2 "1" set ex_rank_firstaid_3 "1" set ex_rank_firstaid_4 "1" set ex_rank_firstaid_5 "1" set ex_rank_firstaid_6 "1" set ex_rank_firstaid_7 "1" // Rank system - WMD deployment type // You can choose whether you wish to have a fixed, random or allowed random // deployment for the WMD's. // The loadout order is Mortars > Artillery > Airstrike > SPECIAL // SPECIAL is Extended Airstrike or Gunship, depending on whether you have the // gunship enabled. Extended Airstrike is normal airstrike or Napalm airstrike, // depending on the allowed status of Napalm and the chance to get it. // WARNING: Gunship will only be available when enabled for ranksystem. See // wmdcontrol.cfg for gunship settings! // Set WMD deployment type // 0 = disabled // 1 = fixed (default) // 2 = random // 3 = allowed random // set ex_rank_wmdtype "3" //"1" yerine "3" yapıldı 11.05.2012 // Rank system - Fixed WMD deployment // If you selected Fixed WMD deployment you only have to configure the // general settings in the General WMD Settings section. Ranks are fixed: // ----------------------------------------------------------------------------- // Rank 0, 1, 2 = Nothing // Rank 3 = Mortars only // Rank 4 = Artillery only // Rank 5 & 6 = Airstrikes only // Rank 7 = SPECIAL // Rank system - Random WMD deployment // Random deployment will allow you to hand out WMD for the achieved rank you // have configured, and the rank(s) below, if existing. Default settings are: // Rank 0, 1, 2 = Nothing // Rank 3 = Mortars only // Rank 4 = Mortars and Artillery at random // Rank 5 & 6 = Mortars, Artillery and Airstrikes at random // Rank 7 = Mortars, Artillery, Airstrikes and SPECIAL at random // Mortar strikes available at which rank? // min = 0, max = 7, default 3 //set ex_rank_mortar "3" //17.10.2011 // Artillery available at which rank? // min = 0, max = 7, default 4 //set ex_rank_artillery "4" //17.10.2011 // Airstrikes available at which rank? // min = 0, max = 7, default 5 //set ex_rank_airstrike "5" //17.10.2011 // SPECIAL: Napalm airstrikes or gunship available at which rank? // min = 0, max = 7, default 7 //set ex_rank_special "7" //17.10.2011 // Rank system - Allowed Random WMD deployment // Allowed Random will let you set one rank to be reached and then a random WMD // will be picked from the ones you allow. // min = 0, max = 7, default 5 //set ex_rank_allow_rank "5" // Allow Mortar strikes? // 0 = disable, 1 = enable, default 1 //set ex_rank_allow_mortar "1" // Allow Artillery? // 0 = disable, 1 = enable, default 1 //set ex_rank_allow_artillery "1" // Allow Airstrikes? // 0 = disable, 1 = enable, default 1 // set ex_rank_allow_airstrike "1" // "0" yerine "1" yapıldı. 11.05.2012 // SPECIAL: Allow Napalm airstrikes or gunship? // Napalm needs airstrikes enabled (above). To turn on gunship see wmdcontrol.cfg // 0 = disable, 1 = enable, default 0 // set ex_rank_allow_special "1" // "0" yerine "1" yapıldı. 11.05.2012 // Rank system - General WMD settings // Upgrade WMD when a better one becomes available // 0 = disable, 1 = enable, default 0 // set ex_rank_wmd_upgrade "0" //"1" yerine "0" yapıldı. 16.05.2012 // Drop a flare at target position? // 0 = disable, 1 = enable, default 0 //set ex_rank_wmd_flare "0" // Check if WMD owner or friendly in strike zone // 0 = disabled -- allows WMD anywhere (default) // 1 = enabled -- stops WMD when friendlies in area //set ex_rank_wmd_checkfriendly "1" // // When rank is achieved, how long before mortars are ready // min = 5, max = 1800, default 5 (in seconds) //set ex_rank_mortar_first "5" // How long till the player is allowed mortars again // min = 30, max = 1800, default 30 (in seconds) // set ex_rank_mortar_next "60" // // Mortar accuracy // 1 = low, 2 = medium, 3 = high, default 2 //set ex_rank_mortar_radius "2" // When rank is achieved, how long before artillery is ready // min = 5, max = 1800, default 5 (in seconds) //set ex_rank_artillery_first "5" // How long till the player is allowed artillery again // min = 30, max = 1800, default 30 (in seconds) // set ex_rank_artillery_next "60" // // Artillery accuracy // 1 = low, 2 = medium, 3 = high, default 2 //set ex_rank_artillery_radius "2" // When rank is achieved, how long before airstrike (including napalm) is ready // min = 5, max = 1800, default 5 (in seconds) //set ex_rank_airstrike_first "5" // How long till the player is allowed airstrike again // min = 30, max = 1800, default 30 (in seconds) // set ex_rank_airstrike_next "60" // // Airstrike accuracy // 1 = low, 2 = medium, 3 = high, default 2 //set ex_rank_airstrike_radius "2" // Chance to get napalm instead of normal airstrike // min = 1, max = 100, default 50 //set ex_rank_napalm_chance "50" // When rank is achieved, how long before gunship is ready // min = 5, max = 1800, default 5 (in seconds) //set ex_rank_gunship_first "5" // How long till the player is allowed gunship again // min = 30, max = 1800, default 60 (in seconds) // set ex_rank_gunship_next "90" // 23.10.2011 // Rank system - Preset ranks for individual players // You may wish certain players to have a preset rank when they join your server. // You can add as many individual players as you like, just increase the last // digit for each one. // Clan presets must also be set in clancontrol.cfg and are limited to four clans. // It doesn't matter if you enter the names with colours, non alphabet characters, // uppercase or lowercase. The mod will understand as long as you have the // letters in the name correct. //set ex_psr_clan_0 "Clan" //set ex_psr_name_0 "Name" //set ex_psr_rank_0 "4" //set ex_psr_clan_1 "Clan" //set ex_psr_name_1 "Name" //set ex_psr_rank_1 "6" //set ex_psr_clan_2 "Clan" //set ex_psr_name_2 "Name" //set ex_psr_rank_2 "3"
mrhb cfgden mi ayar yok yoksa benmi ayarlayamadim bilinmez Call of Duty 2 extreme modda oyuncular görünmez halde napmak lazim görünmeleri için bir birlerine yardimci olabilirmisiniz bu konuda şimdiden teşekkürler.
Halihazırda elinizde güzel rank ve mortar vs güzel cfgler varsa ayarlar varsa atabilirmisiniz, teşekkürler.
- 39 Forumlar
- 882 Konular
- 7,900 Gönderiler
- 24 Çevrimiçi
- 2,062 Üyeler