Bildirimler
Tümünü temizle

Dying Light 2 Geliştiricileri, Yeni Soru-Cevap Bölümünde Grupları, İlişkileri ve Açık Dünya Olaylarını Canlandırıyor

 
Vito Scaletta
(@vito)
Astsubay Üye

Dying Light 2 geliştiricileri; yeni soru-cevap bölümünde grupları, ilişkileri ve açık dünya olaylarını canlandırıyor.

Techland, uzun zamandır beklenen devam filminden ne beklenebileceğini daha fazla paylaşıyor.

Dying Light 2 geliştiricisi Techland, yeni bir Soru-Cevap videosunda devam filmi hakkındaki bazı genel soruları ele aldı ve bazı çarpıcı yanıtlar, ilk oyuna bağlantılara ve karakterler arasındaki ilişkilere değiniyor.

Orijinal oyunun hikayesini tamamlayan büyük bir genişleme olan The Following'in kanonik sonuyla ilgili olarak, baş oyun tasarımcısı Tymon Smektała kesin bir cevap vermeyecekti, ancak oyunculara "Dying Light 2 ve Dying Light 2'ye yol açan olaylar, ilk oyunda olanlarla çok güçlü bir şekilde bağlantılı. "

Yardımcı yapımcı Julia Szynkaruk, "Dying Light 2'nin hikayesi, Dying Light 1'in hikayesinden birkaç yıl sonra geçiyor" diye ekledi. "[Ana karakter] Kyle Crane, Dying Light 1'de yaşanan tüm olaylarda çok önemli bir kişiydi, bu yüzden Dying Light 2'de olacaklar üzerinde en azından bir etki bırakmış olmalı."

Techland, başka bir soruda ilk oyundaki karakterlerin rolüne değindi ve Smektała, Dying Light 2'de aynı karakterlerden hiçbirini sadece farklı bir alanda geçtiği için görmeyeceğimizi doğruladı. gelecekte "yıllar". Bununla birlikte, devam filmindeki görevler ve karakterler, ilk oyundaki karakterlere ve olaylara atıfta bulunacaktır; bu, yeni oyuncuların hemen içeri girebileceklerini, ancak orijinalin hayranlarının burada ve orada nüansları anlayacağını düşündürür.

Karakterlerden bahsetmişken: Dying Light 2'nin dünyasındaki Barış Muhafızları, Hayatta Kalanlar, Renegades ve diğer gruplar hakkında çok şey duyduk ve Techland, oyuncu seçimine dayalı daha derin ilişkilerden defalarca bahsetti. Muhtemelen bunu göz önünde bulunduran bir izleyici, Dying Light 2'nin iş ve profesyonel ilişkilere ek olarak romantik ilişkiler sunup sunmayacağını sordu. Smektała, "BioWare'in oyunlarında olduğu gibi bir aşk seçeneğimiz yok, çünkü bu hiçbir zaman hedefimiz olmadı" dedi, ancak devam filminin karakterler arasındaki etkileşimleri vurguladığını doğruladı - öyle ki ana gruplardan biriyle taraf olmak. Hikayenin ilerleyen kısımlarında zorunlu hale gelir, eğer sadece "müttefikiniz yoksa, çok çabuk ölürsünüz."

Soru-Cevap videosunun başka bir yerinde, Smektała ve Szynkaruk, Dying Light 2'de zombi istilasına uğramış karantina siteleri ve uygun bir şekilde adlandırılmış Karanlık Yerler gibi yeni açık dünya olaylarının yanı sıra görünüşte insani yardım kuruluşu olan Global Relief Effort'un devam eden rolünü tartıştı. orijinal Dying Light'ın perde arkasında ipler çekiyor. Techland'ın bildiğimiz dünyayı yeniden kurma fikrinden kasıtlı olarak saptığı ve "Modern Karanlık Çağlar" a sıkı sıkıya eğildiği ve o dönemin tepesinde yeni bir gelecek inşa ettiği, kıyametin geleceğine dair kendi vizyonunuzu oluşturmaya dair ilginç bir not da var.

Techland shares more of what to expect from the long-awaited sequel.

Dying Light 2 developer Techland addressed some common questions about the sequel in a new Q&A video, with some standout responses touching on connections to the first game and the relationships between characters.

Asked about the canonical ending to The Following, a large expansion that wrapped up the story of the original game, lead game designer Tymon Smektała wouldn't commit to a definitive answer, but did assure players that "the events in Dying Light 2 and the events that lead up to Dying Light 2 are very strongly connected with what happened in the first game." 

"The story of Dying Light 2 takes place several years after the story of Dying Light 1," associate producer Julia Szynkaruk added. "[Main character] Kyle Crane was such an important person in all the events that happened in Dying Light 1, so he must have left at least an impact on what will happen in Dying Light 2." 

Techland touched on the role of characters from the first game in another question, with Smektała confirming that we won't see any of the same characters in Dying Light 2 simply because it takes place in a different area and is set "quite a number of years" in the future. However, quests and characters within the sequel will reference characters and events from the first game, which suggests that while new players will be able to jump right in, fans of the original will pick up on nuances here and there.

Speaking of characters: we've heard quite a lot about the Peacekeepers, Survivors, Renegades, and other factions in Dying Light 2's world, and Techland's repeatedly talked up more in-depth relationships built on player choice. Presumably with this in mind, one viewer asked if Dying Light 2 will offer romantic relationships in addition to business and professional ones. Smektała explained that "we don't have a romance option like in BioWare's games, for example, because this was never our goal," but affirmed that the sequel does stress interactions between characters – so much so that siding with one of the main factions becomes mandatory later in the story, if only because "if you have no allies, you die very quickly." 

Elsewhere in the Q&A video, Smektała and Szynkaruk discussed the new open-world events added in Dying Light 2, like zombie-infested quarantine sites and aptly named Dark Places, as well as the ongoing role of the Global Relief Effort, the ostensibly humanitarian organization pulling strings behind the scenes of the original Dying Light. There's also an interesting note about building your own vision of the apocalyptic future, with Techland purposely deviating from the idea of restoring the world as we know and leaning hard into the "Modern Dark Ages" and building a new future on top of that era.

Kaynak

Dying Light 2 Yeni Soru Cevap Sistemi

Alıntı
Konu Sahibi Gönderildi : 18 Mayıs 2021 11:08