Call of Duty 4 Modern Warfare kullandığım perkler:
1.de rpg ve mayin (sadece sp için)
2.de stoping power, jammer, sleight of hand
3.de iron lungs, steady aim, deep impact favorilerim gerisi olmasada olur 😀
bu arada eline sağlık açıklamalar güzel olmuş 😀
Call of Duty 4 Modern Warfare kullandığım favori perklerim :
sniper için
1-[glow=red,2,300]claymore[/glow]
2-[glow=red,2,300]overkill[/glow](smg alıyorum genellikle)
3-[glow=red,2,300]iron lungs[/glow]
yakın zamana kadar uav jammer alıyordum,sonra dedim ki 44 kişinin oynadığı mapte uav jammerin ne önemi var,tabi bazı durumlarda işe yarıyo ama onun yerine bir smg daha çok işe yarar diye düşündüm:D
ak47 için(sade kullanıyorum eklenti yok)
1-[glow=red,2,300]3x frag[/glow] (her ne kadar amele işi dense de :D)
2-[glow=red,2,300]double tap[/glow]
3-[glow=red,2,300]steady aim[/glow]
p90 (silencer eklentisi)
1[glow=red,2,300]-3xfrag[/glow]
2-[glow=red,2,300]uav jammer[/glow](hayalet gibi dolaşırsın)
3-[glow=red,2,300]steady aim[/glow]
m4a1 için(red dot sight eklentisi)
1-[glow=red,2,300]3xfrag[/glow]
2-işte burda bazen [glow=red,2,300]stopping power[/glow] bazen [glow=red,2,300]sleight of hand[/glow] değişiyo
3-[glow=red,2,300]steady aim[/glow]
en çok kullandığım silahların perkleri bunlar;ara sıra küçük değişmeler olsada hep bu silahlarla bu perkleri kullanırım:D
S&D'deki muhteşem üçlü tabiki; Bomb Squad, Uav Jammer, Dead Silence.
M4A1 + G.Launcher
M911 + Susturucu
Stun Granede
Perk1:Genellikle Claymore / Bandolier
Perk2:DOUBLE TAP (vazgeçmem, susturucu ile her silaha çok iyi gidiyor) / Sleight of Hand: Bunu makinelide kullanmanızı tavsiye ederim normalde kullanacaksanızda olur Granede Launcherları da daha hızlı kullanırsınız
Perk3:Deep Impact (hasarı arttırıyordu galiba) / Steady Aim (sekmeye en aza indiriyor Ak-47 özellikle assault silahlar için öneririm)
3 sene önceden yazılmış çok güzel bir yazı. Fakat AK 47 çol sağlam silah eğer doğru kullanırsanız uzak mesafede bile kullanırsınız ama seken silah her zaman seker bunu Steday Aim perki ile biraz önleyebilirsiniz ama M4 den M16 dan sonra aşırı derece de seken bir silah.
G36 C'ye bakarsak hasarı Ak47 kadar değil ama yüksek derecede hasar veriyor fakat mermi biraz geç çıkıyor öyşe bir sıkıntısı var bunu da Double tap le engelliyebilirsiniz, iyi silah aslında 🙂
